Top Ad 728x90

Saksikan Biopik Donald Trump Lakonan Johnny Depp Online Secara Percuma

Bintang Hollywood, Johnny Depp berlakon sebagai Donald Trump dalam sebuah biopic Donald Trump yang kita tidak tahu yang kita perlukannya. Bacalah ayat tersebut berapa banyak kali anda perlu, tetapi ia tidak akan masuk akal lebih-lebih lagi pada masa sekarang dan kami sukakannya.

Adakah ia berbunyi pelik? Ya, sememangnya pelik. Cerita ini diriwayatkan oleh Ron Howard, berdurasi sepanjang lima puluh minit dan penggambaran filem ini telah dilakukan secara rahsia oleh Funny or Die untuk faktor kejutan yang maksimum.


Bukan hanya Johnny Depp dan Ron Howard yang seronok menyindir. Filem ini turut dibintangi Patton Oswalt, Alfred Molina, Robert Morse, Jack McBrayer, Michaela Watkins, Henry Winkler, Stephen Merchant, Christopher Lloyd, Jason Mantzoukas, Kristen Schaal, Andy Richter, Paul Scheer, Rob Huebel, Ron Funches, Tymberlee Hill, Yakub Tremblay , Jordan Coleman, Nuñez, dan ALF. Ia telah diarahkan oleh Jeremy Konner dari filem Drunk History.

Donald Trump mempunyai segala-galanya. Wang, kuasa, penghormatan dan isteri dari Eropah Timur. Tetapi semua kejayaannya tidak datang begitu sahaja. Pertama, beliau mewarisi berjuta-juta dolar daripada bapanya yang kaya-raya, kemudian dia meraih populariti di bandar New York. Sekarang anda boleh belajar seni perundingan, hartanah, dan pentadbiran berkualiti dalam cerita TV ciri khas ini, Funny Or Die mempersembahkan Donald Trump The Art Of The Deal: The Movie.

Untuk menonton filem ini secara percuma, sila layari website Funny Or Die

0 comments:

Catat Ulasan

Top Ad 728x90