Top Ad 728x90

Wanita Ini Teringin Dirogol 10 Orang Lelaki

Seorang wanita telah membuat posting di Facebook baru-baru ini dan menyatakan hasratnya yang ingin dirogol oleh 10 orang lelaki. Tindakannya yang berani ini telah membuat ramai netizen yang menonton video tersebut mengugut untuk menangkap wanita tersebut. Ada juga yang menyatakan bahawa wanita tersebut patut dihantar ke Jabatan Agama Islam.

Video dibawah adalah yang pertama dipostkan oleh wanita tersebut. Dalam video ini juga dia menyatakan hasrat untuk dirogol. Dalam video kedua, dia menyatakan bahawa dia ingin dirogol oleh 10 orang lelaki India. Namun, kami belum dapat mencari video yang kedua namun kami akan mengemaskini jika menjumpai video tersebut.


Setelah didesak oleh penguna-penguna laman social Facebook yang lain, akhirnya wanita tersebut meminta maaf melalui akaun Facebooknya. Wanita tersebut juga mendedahkan bahawa dia mendapat banyak ugutan termasuk gangguan dari lelaki-lelaki yang tidak dikenali. Berikut adalah video permohonan maaf dari wanita itu.


Mungkin ada yang bertanya, kenapa wanita tersebut mempunyai keinginan seksual yang pelik? Inilah yang disebut sebagai 'fantasi seks'. Semua orang mempunyai fantasi seks sendiri cuma tidak ramai yang sanggup berkongsi mengenainya dengan orang lain apatah lagi di laman social. Masih ingatkah anda dengan kes penyanyi Ning Baizura yang ingin melakukan hubungan intim dengan 6 orang lelaki? Ini juga merupakan satu fantasi seks.

Apakah itu fantasi seksual?

Fantasi seksual, yang juga dikenali sebagai fantasi erotik, adalah imej mental atau corak pemikiran yang menggalakkan seksualiti seseorang dan boleh mencipta atau meningkatkan rangsangan seksual. Fantasi seksual boleh dicipta oleh imaginasi atau ingatan orang itu, dan boleh dicetuskan secara autonomi atau oleh rangsangan luar seperti kesusasteraan erotik atau pornografi, objek fizikal, atau daya tarikan seksual kepada orang lain. Apa-apa pun yang boleh menimbulkan keghairahan seksual juga boleh menghasilkan fantasi seksual, dan rangsangan seksual pula akan menimbulkan fantasi. - Wikipedia


Adalah tidak salah untuk mempunyai fantasi yang bersifat seksual dan kita juga boleh berkongsi mengenainya dengan pasangan kita. Kita harus memastikan dimana dan kepada siapa kita berkongsi hal tersebut haruslah bersifat peribadi dan bukannya diwar-warkan kepada umum.

0 comments:

Catat Ulasan

Top Ad 728x90