Top Ad 728x90

Video Seorang Ibu Menjadi Viral Mencetus Inspirasi

Seorang ibu dari Kanada menjadi inspirasi jutaan pengguna internet selepas dia mengambil video dirinya menyiapkan anak-anaknya untuk berpakaian.

Corrie-Lynn Whyte Ontario adalah ibu kepada Emily berusia 2 tahun dan kembar tiga berusia 8 bulan iaitu Olivia, Jackson, dan Lewi, pasangannya Dan Gibson kepada BuzzFeed News.

Corrie-Lynn Whyte Ontario bersama 4 orang anaknya. Kredit: BuzzFeed

Gibson berkata beliau terkejut apabila Whyte memberitahu bahawa mereka akan mempunyai anak kembar tiga secara semula jadi dan akan melonjak dari satu keluarga bertiga kepada keluarga berenam.

"Saya tidak percaya dia, saya rasa dia cuma bergurau," katanya, sambil menambah bahawa dia hampir "pengsan" apabila dia melihat gambar ultrasound.

Keluarga besar mereka yang baru ini adalah benar-benar menakjubkan, Gibson berkata, tetapi secara semula jadi juga "memerlukan banyak kerja."

"Sukar untuk kami percaya bahawa kami mempunyai kembar tiga dan secara semula jadi," katanya.

Selepas keluarga sentiasa ini mendapat soalan dari orang ramai, pasangan itu memutuskan untuk mewujudkan blog yang dikenali sebagai The Baby Gang untuk berkongsi cerita mereka dengan ibu bapa lain.

"Ia benar-benar membolehkan kami untuk melihat berapa banyak keseronokan dan kegembiraan yang akan kami bawakan kepada orang ramai," katanya melalui blog.

Sebelum ini, Whyte memuat naik video ke Facebook untuk memberi gambaran kepada pembaca blog mereka untuk melihat sendiri bagaimana hidup dengan empat kanak-kanak yang sangat aktif.




Mom vs Triplets + Toddler!A must watch! 󾆜🏼󾆩🏻󾆩🏻󾆩🏻 .. Give super mom a share! Being Mommy Dan Gibson Ellen MommyPage Parenthood Being Daddy Parenting.com Twin Magazine Parent Life Network ellentube
Posted by The Baby Gang on Thursday, February 4, 2016

0 comments:

Catat Ulasan

Top Ad 728x90