Top Ad 728x90

Jumlah Pendapatan KimK Sehari Yang Sangat Tidak Masuk Akal

Jika ada satu perkara yang kita semua boleh belajar daripada Kim Kardashian, ia adalah cara untuk memanfaatkan kemasyhuran, atau kehinaan untuk membuat wang. Kita bukan bercakap mengenai gaji USD100-200 ribu sebulan malahan berjuta.

Saya tidak bercakap jumlah wang di mana anda boleh membeli rumah mewah, kondo 2000  kaki persegi dengan kolam renang di lokasi yang baik dari bandar dan juga memandu kereta jenis beamer 7-siri yang mewah.

Saya bercakap kemewahan seperti Sheikh Arab . Saya bercakap mengenai membeli-belah di kedai Gucci dan jenis kemewahan yang membuat kita ketawa memikirkannya. Seperti membuat kira-kira USD80 juta dolar setahun  untuk permainan bodoh untuk telefon bimbit.

Kim Kardashian


Betul, Kim, A.K.A Spike dari The Land Before Time menerima gaji USD6,666,666 sebulan daripada permainan animasi filem tersebut.

Itu bersamaan dengan USD1,666,666 seminggu untuk sesuatu yang anda muat turun semasa membuang air besar di tandas - pada masa yang lama.

USD238,095 sehari untuk yang permainan telefon bimbit yang hambar dan bisu,  di mana anda berpura-pura menjadi seseorang yang berpura-pura untuk menjadi selebriti tanpa bakat sebenar.

Itu USD9,920 sejam dan anda pula bermimpi untuk mendapat gaji enam angka sebulan.

USD165 seminit dan anda mungkin bekerja sepanjang hari untuk itu.

USD2.75 sesaat bermakna dia boleh membeli secawan kopi pada setiap saat dan masih mampu untuk pulang modal.

Masa untuk mengelap debu dari camcorder lama dan mencari seorang penyanyi R&B yang tiada sesiapa pun peduli. Hanya perlu buang semua wang yang anda buat melaui rakaman untuk membuat permainan yang kelihatan seperti ini.


Dia adalah seorang lagenda.

0 comments:

Catat Ulasan

Top Ad 728x90