Top Ad 728x90

Ingat Manusia Saja Yang Boleh Selfie Semasa Hamil? Haiwan Pun Boleh Tau..

Foto-foto semasa kehamilan. Ketika anda fikir anda telah melihat segala-galanya, Lilica berlaku. Difoto oleh jurugambar Brazil, Ana Paula Grillo, anjing yang hamil itu dengan bangganya memaparkan benjolan bayinya dalam semua kemuliaan itu. Bakal ibu ini mencipta standard baru secara keseluruhan untuk kelihatan menarik.

Grillo memberitahu kepada BoredPanda yang pemotretan hanya berlaku selama 20 minit. "Ia adalah menakjubkan, saya merasakan seperti saya memahami dia sepenuhnya," jelas Grillo. "Beliau membuat gaya-gaya sensasi!" Keesokan harinya, Lilica melahirkan 5 ekor anak yang comel-comel.

Walaupun bersalin adalah sesuatu yang wajar diraikan dan manakala semua anjing-anjing mendapat tempat di rumah kalangan ahli keluarga
pemilik Lilica, masih terlalu banyak yang bernasib malang berada di jalanan. Jadi BoredPanda ingin mengingatkan semua orang tentang kepentingan mensteril (spaying) dan mengembiri (neuter) haiwan kesayangan anda. Ia bukan sahaja membantu mengurangkan bilangan yang boleh tersesat di jalanan namun ia juga memberi manfaat kepada kesihatan haiwan kesayangan anda.









0 comments:

Catat Ulasan

Top Ad 728x90